Saturday, September 6, 2008

SERVICE CENTER

Biyernes pa lang, nag apod na si auntie tanganing isihon kung may laog ako sa trabaho nin Sabado. Mapaiba palan sa Nokia service center tanganing ipahiling kung anong diperesya kan saiyang telepono.


Nakaiyo na ako kan maguirumduman ko na iibanan ko man palan si mama sa UST Hospital para sa general check up nya. Pero pwede man palan na aga kami mahali ni auntie tapos pagkahapon, si mama naman ang iibanan ko.

Kinaagahan, napagkasunduan mi na iibanan mi muna sa hospital si mama tapos sabay sabay na kaming maduman sa service center pagkatapos ning check up.


Unfortunately, dae man palan laog an coordinator nin Asian Life pag Sabado kaya nagduman na lang kami sa Nokia Care sa Ali Mall.




Palibhasa weekend, kadakol an tawo. Ang number na naitao kay auntie, number 45.




Nalangkag garo sa kahahalat si mama kaya binayaan mi muna si auntie sa laog. Sabi ni mama, ibanan ko daa syang maghanap ning jeans na haloy haloy na nyang gustong bakalon.
Sa FOR ME kami nakakua.

Si mama kan nasa fitting room sulot an saiyang nagustuhan na jeans.

Pagkabayad sa counter, binalikan mi si auntie sa Nokia Care center.



Pagkatapos, dinara ko sinda sa Hap Chan.
Ang mainit na tea habang naghahalat na maluto ang order mi.





Happy ang duwa sa masiram na mirindalan.
Pagkauli mi sa harong, pinahiling ni mama kay ate saka kay tiyo Bentao ang nabakal nyang jeans.
"Garo baga sadit saimo, ate." sabi ni tiyo Bentao kan mahiling na fit sa legs ning ate nya ang jeans na nabakal nya.





"Dong, stretcheable 'yan 'noh?" an simbag ni mama.

No comments: